wtorek, 31 lipca 2012

1. Po co blog?

Witajcie,
sama zastanawiałam się długo po co mi kolejny blog, gdyż prowadzę bloga szafiarskiego T  U T  A  J
Blog ten zrodził się z jednego prostego powodu: lubię testować nowości na własnej skórze. Lubię nowe produkty poznawać, próbować nowych smaków, zapachów. Lubię odkrywać kosmetyki i dzielić się swoją opinią z innymi. Jako ciekawa świata istota wszelkie nowinki to dla mnie prawdziwy rarytas dla moich otwartych horyzontów i chłonnego umysłu. Mam nadzieję, że ten blog posłuży także i Wam jako coś w rodzaju przewodnika (czy to aby nie za duże słowo?). Dla mnie zaś będzie miejscem, gdzie będę umieszczała swoje recenzje różnych produktów- od kosmetyków poprzez rzeczy związane z gotowaniem po coś, co jeszcze mi się nawinie i uznam, że jest warte zrecenzowania i pokazania Wam, by Was ustrzec przed czymś lub zachęcić do spróbowania ;)




Pozdrawiam i mam nadzieję, że będziecie ze mną tutaj ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz